you must write, time is precious

you must write, time is precious

luni, 13 iunie 2011

Jurnal- cap 29

  "Mda, prin urmare, comportamentul lui Andy, este ciudat, cand ma saruta, cand se comporta de parca nu se intampla nimica intre noi doi.
  Azi l-am vazut cu o alta fata, ieri cu o alta fata, varul meu este un afemeiat incurabil.
  M-am intins pe chaise longue, vroiam cat de cat sa ma bronzez,eram prea alba, aveam jurnalul langa mine, doream sa scriu fiecare amintire cu Teo, ca dupa aceia sa trec mai departe, sa le uit, chiar daca doream asta, intr-un fel tot vroiam sa-mi aduc aminte de ele peste ani, vroiam sa scriu despre experienta mea privind  prima mea dragoste.
 Dar am adormit.
Simtisem ca era cineva langa mine, iar cand am deschis ochii Andy citea din jurnalul meu. Atunci m-am ridicat brusc si i l-am luat, eram furioasa la culme, el....este un asa nesimtit...
- Cine te crezi sa-mi invadezi viata personala? am spus eu furioasa.
 -Pana mea, era acolo, si plus ca m-a tentat sa vad cum esti tu cu adevarat...nu trebuie sa tipi la mine.
 -Nu trebuie sa tip? am spus eu sarcastica. Tu ai habar ce ai facut? Normal ca nu, un asa infect ca tine, nu poate intelege nimica, mai ales cand vine vorba despre trecutul unei fete. Fiindca tu esti decat un playboy...atata tot!
Am plecat, nu mai aveam chef sa-i vad moaca, nu-mi venea sa cred ce a facut, putin imi pasa mie ce dracu a putut citi, dar...gestul acesta m-a dezamagit complet, stiam ca este un nemernic, dar a depasit limita...
 Am stat in camera mea toata ziua, nu coborasem la masa, pe motiv ca imi este somn, si vreau sa dorm. Pur si simplu mi-am mintit matusa, imi este rusine, ea nu merita sa fie mintita...
  Era 12 noaptea, atunci usa s-a deschis incet. M-am ridicat in coate si am incercat sa vad cine intrase, era varul meu.
M-am intors cu spatele la el ,cand se asezase pe marginea patului, aproape de fata mea.
 -Uite, incerca el sa spun, imi pare rau, stiu ca am facut o prostie enorma, faza este ca eu nu sunt genul de persoana care sa-si bage nasul in lucrurile altora...
 -Atunci de ce ai citit am spus eu ridicandu-am iar in coate, si uitandu-ma in ochii lui, nu realizasem ca distanta dintre noi se micsorase.
- Pentru ca, vreau sa aflu totul despre tine..e greu de explicat in cuvinte...
-Atunci de ce nu m-ai intrebat!
 -Pentru ca tu niciodata nu spui nimica, in afara de  "nu conteaza, nu te priveste, ce-ti pasa tie".
 -Ma rog, se pare ca ma cunosti cat de cat, daca ai retinut aceste amanunte.
- Esti de groaza...spuse el zambind... singura fata care mi se opune, si mai este si incapatanata ca un catar.
 -Pleaca, am spus rece, nu mai am chef sa-ti vad fata.
A inceput sa rada.
Se ridica si cand dadu sa plece, sari peste mine, ridicandu-mi mainile deasupra capului si blocandu-mi picioarele.
 -Da-te jos, daca nu tip!
-Tipa,spuse el,haide strica-i noaptea mamei mele, si a tatei.
"Nu puteam face una ca asta, asa ca am tacut, si ma uitam urat la el"
- Ce ascultatoare ai devenit, bun asa, stii ca in acest moment pot sa fac ce vreau cu tine.
 -Hai incearca, daca vrei sa mori! l-am amenintat eu.
 -Asta imi place la tine.
 Si ma saruta.
-Atat pentru azi, spuse el zambind, cam malefic.
Am ramas singura in camera, m-a bufnit plansul, imi doream in acest moment, sa fie Teo, sa ma protejeze, il vreau inapoi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu