you must write, time is precious

you must write, time is precious

miercuri, 29 iunie 2011

Jurnal- cap 34- Adio

" M-am daruit lui, era atat de tandru, incantator, cand i-am spus ca inca ma doare, a avut rabdare, sarutarile lui inca le mai simt pe pielea mea, privirea lui, atat de diferita, imi facea inima sa tresara din piept...Imi pare rau ca am  placat ca o lasa, dar nu mai puteam sta, stiindu-te aproape, si stiind ca ceea ce faceam amandoi era un mare pacat.
  Nu voi uita aceste momente, pentru prima data in viata mea, ma rog, de cand cu Teo, nu am regretat ca am facut-o, stiam ca el a apreciat sacrificiul meu, si nu ma va rani...Te iubesc Andy... Adio...
 Eram in drum spre Bucuresti, plecasem cu noaptea-n cap, nu puteam sa-i spun ca plec, si-ar fi dat seama ca fugeam de el, fugeam de sentimentele mele, si de ale lui...eram un monstru...dar lasand la o parte sentimentele, doream sa am cariera mea, vroiam sa devin un medic bun...si pentru asta trebuia sa ma sacrific.
  Ma uitam pe geam, pierduta in ganduri, nu-mi vine sa cred ca si in autobuz scriu in jurnal. Dar nu pot sa nu scriu, nu vreau sa-l uit, asa ca vreau sa scriu tot despre el, si tot ce s-a intamplat aseara.
 Gata stiu ce vreau sa fac, sa-i desenez chipul...ca amintire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu