you must write, time is precious

you must write, time is precious

sâmbătă, 18 iunie 2011

Jurnal-cap 31

"Se comportase ciudat in ultima perioada, ma intreb ce se intampla cu el?
 Uneori ma gandesc la Teo, sunt zile, cand imi aduc aminte, si stau si analizez fiecare miscare pe care am facut-o, fiecare gest, lucru, si comportametul lui in preajma mea. Ma doare, inca ma doare, il vreau langa mine, dar sa fie la o anumita distanta, nu il vreau aproape, nu vreau sa ma atinga, ma simt dezgustata, dupa tot ce facusem impreuna, el ma inselase, se folosise de mine, si de sentimentele mele, intr-un fel il urasc, intr-un fel, sa-mi fie invatatura de minte, chiar nu merita sa-mi mai bat capul cu asemenea persoane, si totusi, de asemenea persoane ma simt atrasa, chiar si de varul meu.
  Imi facuse cadoul acele carti, se poarta mai frumos cu mine, ma ia in brate, oare ma iubeste? Daca stau sa-i analizez bine gesturile, as putea spune ca da, dar nu pot demonstra acest lucru, este doar o presupunere....
Este deja iulie, inca 2 luni. si voi pleca, m-am obisnuit cu ei, imi place de matusa mea, si ador sa o ajut in bucatarie, mai ales cand face prajituri, invat foarte multe de la ea.
 Imi este mila de bietul meu jurnal, are o gramada de mazgalituri,a inceput sa-mi fie greu sa fac inceputul, ca apoi sa continui amintirea....si plus ca are prea multe desene si unele foi se rup...trebuie sa-mi cumpar altul...
   
  Luni, 2 iulie...
stau in camera mea, si scriu.... bate cineva la usa...
   -Intra...am spus incet, fiind prea concentrata...
  -Buna, spuse Andy, ce scrii acolo?
  Se apropiase de mine, prea aproape, ii simteam respiratia cand se aplecase...si parfumul...era atat de placut, de ce nu l-am sesizat pana acuma?
  -Niste versuri, am spus eu zambind, imi place sa scriu poezii, sau melodii...ma simteam putin jenatata.
  -Iau un scaun si vin acuma, spuse el zambindu-mi...
Am ramas uimita, nici macar nu m-a intrebat "pot sa stau cu tine?", dar ma rog, Andy, ce sa fac....
Am inceput sa scriem amandoi, era placuta compania lui, dar statea atat de aproape incat inima mea o lua razna, asta inseamna ca-l iubesc sau ca il plac...mai bine spus il plac...inca nici acuma nu am aflat sensul iubirii...
 Dupa o ora, s-a trantit in pat, si se uita la mine....
  -Vino langa mine, a spus el, gesticuland cu mana pe pat...
  -Nu...
-De ce?
 -Ca sa intrebi tu, poate ai treaba si te retin Andy...
- Deci vrei sa scapi de mine?
 -Ai ghicit...
 A plecat, fara sa spuna ceva.
 M-am bucurat chiar, deja incepea sa ma enerveze prezenta lui.
  -Draga mea, spuse dintr-o daat matusa mea, dupa ce plecase Andy, eu si cu Unny( asa il alinta ea pe unchiul meu) vom merge pana la niste rude la constanta, asa vom sta cam vreo 2 zile, am vorbit cu Andy, v-am lasat niste mancare in frigider, in rest va descurcati.
Am coborat, sa o conduc, el era la piscina, numai ce iesea ca sa-si ia ramas bun de la au lui...
 Eram amandoi la poarta, matusa ne-a pupat.
  -Deci, singura regula, Andy fara petreceri, ai inteles!
- Tara ,draga mea, ai grija de el, si nu-l lasa sa dea o petrecere..nu vreau ca vecinii sa sune din nou politia, si sa am probleme. Ai grija, draguto.
  Mi-am pupat matusa, si cand a plecat, am fugit repede in camera, mi-am pus costumul si am sarit direct in piscina, nici urma de Andy.
  Peste jumate de ora, vin amicii lui, minunat erau vreo 5, si toti baieti.
Erau si Vlad si Cristi, dar pe cei 3 nu-i stiam, am iesit din piscina, si cei doi au venit la mine sa ma pupe pe obraz.
 Simteam cum ceilalti se uitau la mine.Asa ca au venit si ei, si s-au prezentat, si ma bucur ca pusesem repede prosopul pe mine...
Le-am uitat numele, erau fitosi, si se credeau foarte atragatori, pe mine nu ma impresionau cu nimica.
Vlad ma placea, am stat impreuna la piscina, il asteptau pe Andy,care plecase la Kaufland cu niste fete, ca sa faca cumparaturi pentru petrecere.
"Idiotul".


Un comentariu:

  1. hey... cica am lu at B1-B2 la engleza... ca am mai dat un test ieri si azi... nu e sigur inca este doar un zvon... astept sa vad ce imi zice diriga... orcum daca am lu at B1-B2 este perfect... porma trebuie sa strang bani si sa dau C1-C2 pentru ca liceu nu este licentiat sa dea mai mult de B1-B2...

    RăspundețiȘtergere