you must write, time is precious

you must write, time is precious

marți, 26 aprilie 2011

Jurnal- cap 5

 
 Ma sunase mama dupa o saptamana de cand plecase, i-am spus ca totul este in regula, si ca am invitat-o pe Alessya sa stea cu mine, deoarece nu-mi place sa stau singura in toata casa, este infricosator.   I-am povestit Alessyei tot ce s-a intamplat intre mine si Teo. A ramasa socata. Dar mi-a spus sa nu pun la suflet si sa uit, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimica.
   -Este mai mic decat tine, spuse ea, si poate ca a vrut sa vada daca o fata mai mare decat el l-ar fi respins, a vazut ca tu nu l-ai respins, poate ca a crezut ca este un print sarmant care fura inima fetelor, si o bufni rasul.
  -Mersi, am spus eu razand.
  -Apropo, daca tot a venit vorba de baieti, il stii pe Alex, nu?
   -Nu,adica poate ca il stiu din vedere... am raspuns indiferenta.
   -Deci este acel brunet, care are freza de emo, dar tipul e super de treaba, si plus ca doar a adoptat stilul asta, si este foarte dragut, si....il lungi pe "si" ceva mai mult si incepu sa zambeasca, Te place!!!! si ma lua in brate.
   -Pe bune???
  -Da, sigur, esti draguta, desteapta, ai bun simt, cine nu te-ar place?
   -Nu sunt draguta.
   -Ba esti, dar nu-ti dai tu seama de acest lucru, si asta le place baietilor, adica nu o faci pe fitoasa ca esti draguta si..stii genul acesta de persoane.
   -OK.
   -Hai sa ne plimbam cu rolele, a vazut ca nu aveam chef sa ies si incepu sa faca ca un copil de 5 ani.
 Am cedat, si ne plimbam prin oras, cand il vad pe Teo singur, astepta pe cineva in fata unui magazin, nu stiam ce sa fac sa-l bag in seama sau sa ma prefac ca nu l-am vazut, dar nu ar fi fost frumos din partea mea, deoarece ne-am privit in ochi pentru cateva clipe.
 -Buna, a spus el zambind.
 -Buna, si m-am oprit in dreptul lui.
 -Uite, am auzit ca m-ai cautat, incepu el, imi pare rau ca nu te-am anuntat ca voi fi plecat si ca....nu se uita in ochii mei, ca am prietena, a fost o prostie ceea ce am facut....Am vrut doar sa incerc...
 L-am plesnit, fara sa gandesc am facut asta, si atunci vinise si Alessya, care era impreuna cu Alex, m-au bufnit plansul. Am plecat, dar plangeam de nervi, iar Alex a fost cel care m-a sustinut, dupa care m-a facut sa rad, pur si simplu chiar ii pasa de mine, cu toate ca ne vazusem de 3 ori, si asta numai la petreceri.
 Mi-a spus ca ma place, si daca as vrea sa fiu prietena lui. Am acceptat, chiar daca stiam ca nu voi simti ceva pentru el, dar intr-un fel ma gandeam ca aveam sa-l uit pe Teo.

  Am aflat peste cateva zile, ca Teo se despartise de prietena lui, si ca incerca sa dea de mine prin intermediul unei colege de clasa, cu care nu ma intelegeam foarte bine. M-am despartit de Alex, deoarece ma plictisea enorm, vroia mereu sa ne vedem si incepea sa ma enerveze.
   Am ramas si eu fara prieten. Au trecut doua saptamani de cand m-a sarutat. Nu l-am putut uita, si chiar imi doresc ca in acest moment sa vina la mine si sa-mi spuna ca ma iubeste, sau ca ma place...orice, chiar daca ma va minti, tot ce vreau este sa-l vad.
  M-am imbracat, si am inceput sa ma plimb pe strazile pustii, la 2 noaptea.
 Ne-am intalnit, si el se plimba la fel ca mine, dar nu l-am ocolit, mi-am ascultat inima si am stat, iar el mi-a spus ca ma place, si a ar vrea sa fim impreuna, dar a pus si problema diferentei de ani. L-am luat in brate, si l-am sarutat.
 -Ce conteaza, i-am spus, cel mai importat este sentimentul, nu ceea ce va crede lumea despre noi.
   Asa ca Teo devenise prietenul meu pe data de 1 lulie.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu