you must write, time is precious

you must write, time is precious

vineri, 6 mai 2011

Jurnal- cap 14

 
Niciodata nu am aflat ce s-a intamplat intre Teo si tata. In seara asta Teo a stat la mine, am ramas uimita ca ei au dorit una ca asta. Poate ca niciodata nu le-am prezentat vreun iubit de-al meu??
   Statusem amandoi toata noaptea la taclale, era asa d eplacuta compania lui, incat as vrea ca aceasta seara sa nu se termine niciodata. Am luat micul dejun impreuna, si din cate am observat, tata se intelegea bine cu Teo, chiar eram fericita. Dupa plecarea lui, tata si mama au dorit sa-mi vorbeasca despre relatia noastra. Am stat afara sub nucul cel batran din spatele curtii, si beam toti trei limonada cu ghiata. Parintii mei mereu doreau sa faca o atmosfera placuta, inaintea discutiilor importante.
   -Din cate am observat, incepu papa, acel baiat, este chiar sincer, mai ales cand vine vorba de tine. Aseara am vorbit, multe cu el, dar ai mare griji, deoarece baietii, sunt profitori, si mult mai barfitori decat fetele, draga mea, si ma privi in ochi cu seriozitate, nu ma opun relatiei tale, dar ai mare grija, sa nu cumva sa aud ca a profitat de tine, si sa se laude la toti, sau sa te vad ca suferi din cauza lui, sau sa te vad plangand, altminteri, jur ca ma duc si-l omor cu mana mea.
   - Draga, spuse mama uitandu-se la papa, nu-mi spune ca asa i-ai spus si bietului baiat? Papa aprobase din din cap. Deci cred ca l-ai inspaimantat. Nu trebuia sa-l ameninti de prima data.
   -Nu este adevarat, trebuie sa stie de la bun inceput ce va pati daca o va rani pe Tara.
  "Of, doamne, nu-mi vine sa cred, ce a putut face papa."
   -Sper sa mai vina in vizita, spuse maman, incercand sa para mahnita.
   -Maine este duminica, spsue papa, mai ai o saptamana de scoala, asa ca hai sa mergem impreuna la mosie, s-au copt ciresele..maman se uita putin urat la papa...si invita-l si pe prietenul tau...ahhh...Teo.
  Imi venea sa sar in sus de bucurie, deja imi planuisem ce aveam sa facem acolo, aveam de cand sa-i arat toate ascunzisurile, locurile cele mai bun de inotat....aveam o groaza...ahh...M-am dus sa-l sun...si il rugasem sa vina la mine, ma simteam naspa, sa-i spun asta la telefon, adca..mai mult imi era teama ca nu va veni.
   Dar a acceptat....de abea astept ziua de maine, cum voi putea dormi la noapte??

 
   
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu