you must write, time is precious

you must write, time is precious

marți, 10 mai 2011

Jurnal- cap 17

  "Viata mea este ca o tabla de sah, trebuie sa gandesc bine care va fi uramtoarea miscare, daca nu voi pierde totul. Clasa a 12-a este atat de grea, toti profesorii ne preseaza cu bacul, de parca noi nu constientizam acest lucru. Cand eram mai mica si ii auzeam pe cei mai mari: "Am luat bacul..Imi este frica...va fi greu, trebuie sa-l iau cu orice pret.."etc. Ma intrebam oare eu cum ma voi simti cand voi da bacul?"
 Suna cineva la usa, este 11 noaptea, cine ar putea fi la ora asta? Poate vreun obsedat, sau un hot...sau hai mai bine sa ma duc sa vad cine poate fi.
  Am deschis usa, si am ramas stupefiata.
    -Ce cauti aici?
   - Buna si tie, scuze ca am dat buzna asa, fara macar sa te anunt ca vin, doar ca eram in trecere, si m-am gandit sa trec pe la tine.
   Nu am fost nepoliticoasa, si l-am invitat inauntru. Era Teo.
Ne-am asezat in sufragerie pe canapea.
 -Vrei ceai? sau ceva de mancare? l-am intrebat eu ridicandu-ma. Atunci el m-a apucat de mana si ma luat in brate. Mirosul lui imi era atat de placut, incat as fi ramas in bratele lui pana dimineata.
  -Mi-ai lipsit atat de mult, spuse el si ma mangaia pe par. S-a uitat la mine, mainile lui inca mai erau pe spatele meu.
 -Nu ai pe nimeni in acest moment?
 Cum a putut sa ma intrebe asta, chiar este nesimtit.
 -Nu, am spus eu incercand sa ma uit in jos.
 M-am desprins din imbratisarea lui, si m-am dus spre bucatarie.
 -Voi aduce ceva dulce, si ceai, crede-ma va fi foarte gustos, si placut acuma, seara.
Am ajuns in bucatarie si mi-am pus mana la gura, imi venea sa tip de durere, dupa atata timp, de abea cuma cuteza sa vina si sa-mi spuna ca inca ma iubesti? chiar daca nu a spus-o in cuvinte, dar prin gesturile lui, asta a demonstrat. M-am uitat prin frigider, aveam numai mezeluri, inghetata, la greu, ador inghetata, si foarte multe fructe. Am facut repede o salata de fructe, niste ceai de musetel, stiu ca lui ii place, si am pregatit pe o farfurie cateva mezeluri. Am mancat impreuna, cu toate ca mie nu-mi era foame, dar el a insistat sa mananc si eu, deoarece nu-i place sa manance singur, asa era si inainte, el mereu era singur, parintii lui munceau si sora lui era la facultate, nu aveau timp de plimbat in familie si de alte lucruri.
  Discutasem despre anii de liceu, si despre facultate, el imi povestea ce facuse in facultate, iar la randul meu i-am povestit tot. Dar, amandoi am evitat discutia despre relatia pe care am avut-o.
 Ne-am ridicat de la masa, si m-a ajutat sa o strang, venise dupa mine in bucatarie, dupa ce lasasem vasele in chiuveta, acesta ma cuprinse in brate.
   M-am intors spre el, si mi-a spus incet privindu-ma in ochi.
   -Inca te mai iubesc, si mereu te voi iubi...
L-am sarutat, si eu il iubeam si inca il mai iubesc.
 Pielea lui era atat de fierbinte,incat ma cutremuram, il doream. Cat de mult mi-au lipsit aceste seri, atunci cand faceam dragoste, pana la plecarea mea la facultate.

2 comentarii:

  1. hey... ce mai zici mai?
    imi pare rau ca nu ti am raspuns mai repede dar dadeam teza la romana... si nu mau lasat ai mei in pace deloc... au stat cu gura pe mine sa invat...
    ... interesanta idee ai cu scrisorile, uite iti dau si eu adresa fratelui meu... este mai sigura decat cea de la bunica...
    aici arunca postasu direct in curte si nu vreau sa pateasca ceva scrisoarea...
    Strada Ileana Cosanzeana nr 1, Sector 5, bloc P10, Ap 22...
    cand eram la scoala, in ora de engleza,trebuia sa o vezi pe diriga cat de mult se suparase pentru ca eu sunt singuru cu care mai poate vorbii, am inceput pe o foaie sa pun cateva ganduri... maine incerc sa iti trimit scrisoarea...

    RăspundețiȘtergere
  2. wow superba poza... deabea acum am vazuto dupa ce am postat ultimul comentariu...

    RăspundețiȘtergere