you must write, time is precious

you must write, time is precious

vineri, 20 mai 2011

Jurnal- cap 23

   " Imi vine sa plang, nici nu stiu din ce motiv... ma simt atat de parasita, iar atunci cand incerc sa-l sun ceva imi spune sa ma opresc... el nu ma suna, eu am fost mereu cea care l-a sunat, cea care l-a cautat, vreau macar sa imi dea un simplu mesaj, sa stiu ca ii pasa de mine si nu m-a uitat.
       Voi lua vacanta ceva mai devreme, si voi avea o pregatire continua pentru bac. Nu o sa ne mai putem vedea, o sa-mi lipseasca acele zile cand stateam impreuna in curtea scolii, acei colegi, acele clase, nu vreau sa plec, vreau sa raman la aceasta varsta...Nu vreau sa devin adult...Chiar nu vreau...
    Cat de mult las de la mine, el de ce nu poate face asa?
   Dimineata cand m-am trezit, nu aveam nici un chef sa merg la scoala, vroiam sa stau toata ziua in camera mea...acolo singura, uitata de lume, si in adancul sufletului meu vreau sa vina cineva sa-mi spuna: "hai afara! de ce stai aici? Hai macar sa stam impreuna". Nici Alessya nu mai are timp sa treaca pe la mine...nu mai am timp nici macar de mine, am slabit ingrozitor, nu mai  nici orele de somn...putin imi pasa in acest moment de mine.
Afara incepe sa ploua, nu vreau sa ies deloc din casa, imi este sila de tot ce este in jurul meu, nu vreau sa fiu vazut de lume si nici eu pe ei, nu mai am acea buna dispozitie, acel sentiment care ma facea sa zambesc chiar si necunoscutilor, acel fel de a fi al meu, acea eu care si din privire ii subestimam pe cei din jur. In acest moment sunt doar o epava.. Oare ce sunt eu pentru tine, Teo? Ma simt atat de ciudat, am senzatia ca tu doar te-ai folosit de mine, am inceput din nou sa plang. Mama m-a vazut in ce stare eram si a sunat la scoala sa spuna ca nu pot veni din motive medicale. Tata nu era acasa, asa ca ea a fost dadaca mea. I-am spus aproximativ tot ce avea pe suflet, excluzand capitolul "Teo".
         Chiar daca ar fi sa ne despartim, eu nu te voi uita, no matter what...i'll be there for you....
Din cauza ca nimeni nu stia ce s-a intamplat cu mine, dintre colegi, au incercat sa ma sune, inclusiv Alessya, dar nu si Teo. Nu le-am rapuns, vroiam sa fiu eu singura...tot ce doream era ca el sa ma sune....
 De fiecare data cand ma uit la telefon imi bate inima cu putere, asteptand ca telefonul sa vibreze, si sa vad ca am primit un mesaj, sau sa am un apel de la el...

Un comentariu:

  1. :((( ... ai captat foarte bine anumite sentimente prin care am trecut si eu, si pe care le simti in clasa a 12 ... si intr o relatie...
    m am intristat foarte tare cand citeam ultimul capitol, imi aduceam aminte de propiile mele momente in care doream sa fiu singur, sa nu vad pe nimeni in afara de acea persoana speciala...

    RăspundețiȘtergere