you must write, time is precious

you must write, time is precious

miercuri, 11 mai 2011

Jurnal- cap 18

  ....A fost doar un vis, si unul foarte ciudat si prostesc,totodata. Deci subconstientul meu lucreaza bine, sau mai bine zis, stie mai bine ce imi doresc decat constientul meu.
  " De abea am terminat si primul semestru, simt ca nu mai pot, imi vine sa tip in gura mare ca fac ceva pe ea de scoala, si sa ma lase dracului cu totii in pace, de ce nu pot sa fac ceea ce-mi place?mereu trebuie sa-i ascult pe parinti, si pe cei care spun "tinem la tine pentru ca suntem rude" nemernici materialisti. Iar parintii mei, care ar trebuie sa fie alaturi de mine si sa-mi spuna " indeplineste-ti visul, noi te sustinem, indiferent ce alegi sa devii in viata." Minunat, imi doresc sa devin medic, pentru ai mei mi-au implatat aceasta idee in cap inca de la gradinita, m-au facut sa fiu ambitioasa, si sa profit de persoane in orice circumstante. Acuma am nevoie de o pauza, din cauza tezelor nu am mai dormit bine, si nici mancat, iar orele suplimentare pentru pregatire la bac, m-au distrus complet, fizic spus, nu am mai avut timp sa ma vad cu Teo, de 3 saptamani, decat la scoala putin, si gata, nici acasa nu mai mergeam impreuna, eu ma duceam la meditatii, iar el l-a antrenamente. De abea puteam sa ne vorbim, si la telefon, nu vorbeam foarte mult, din cauza ca nu aveam timp, mai ales eu. Stiam ca dcaa ii spun sa vina in acest moment la mine, venea, lasa totul balta, si tot ar fi venit. Il vroiam langa mine, cu orice pret. Pare jenant, pana si in propriul meu jurnal imi este rusine sa scriu, de cate ori am facur dragoste, sincera sa fiu doar de 3 ori. In seara asta, va veni Alessya, ea inca nu a aflat ca am facut-o cu Teo, numai noi doi stim, si sunt sigura ca Alessya nu mai este virgina, adica, mi-a spus, ca a facut-o cu Vlad( cel mai bun prieten al lui Teo, si mai ieseam toti 4 la o dubla intalnire,mda am uitat sa mai scriu si despre aceste duble intalniri).
           Stateam si ma uitam in fata caietelor cu un dezgust iesit din comun, nu mai vroiam sa invat, vroiam sa ies sa ma plimb, chiar daca afara era ger, putin imi pasa, tot ce doresc este sa ies dintre acesti pereti, infecti, de care mi sa facut sila sa-i vad in fiecare zi. De ce timpul mi se pare ca trece mai greu decat acuma 1 an?
  A venit Alessya la mine, in sfarsit cineva care sa-mi ridice putin moralul.
    - De ce mi inveti? spuse ea ironica, maine este sambata.
  M-a bufnit rasul, nu-mi vine sa cred, am uitat notiunea timpului, aveam senzatia ca maine este luni, si am de invatat la romana.
   -Hai, spuse ea, luand cateva hiane din dulap, petrecere la Teo acasa, mi-a spus sa te chem, ca nu raspunzi la telefon.
  -Petrecere?
  -Da, stiu ca suna bizar, draga mea prietena tocilara, se vede ca nu ai mai fost de mult timp la una, hai sa mergem, am vorbit cu ai tai, si au fost de acord sa te lase.
 Wow, nu-mi vine sa cred, a facut atatea pentru mine, si de naiba stia ea ca ai mei sunt acasa, de obicei mereu se intreaba unde sunt ai mei, ca ea vine mereu cand ei nu sunt, si al naibii sa se nimereste.

Un comentariu:

  1. hey... ai trecut usor de la pasaje frumoase la ...
    " fac ceva pe ea de scoala " ... :))) ... si eu sunt la fel... trec usor de la o extrema la alta... cel putin asa cred... nu am intrebat niciodata pe nimeni... :))
    u vrei sa faci facultatea de litere?
    sa faci o cariera din scris?

    RăspundețiȘtergere