you must write, time is precious

you must write, time is precious

marți, 17 mai 2011

Jurnal- cap 21

  "Nu stiam ce sa mai zic, el era in fata mea, imi atingea obrazul, incet si tandru, mintea mea imi spunea "respinge-l, ai prieten, cum poti sa-i faci una ca asta lui Teo?" Dar trupul meu spunea altceva, il doream pe cel din fata mea,  la atingerea lui inima mea tresalta. Aceasta reactie am avut-o cand l-am cunoscut pentru prima data pe Teo, dar de ce se intampla acest lucru cand este Dragos. Ce-mi pasa care va fi urmatorul lucru pe care-l va face, stiu un singur lucru, Teo niciodata nu a fost gelos, uneori se comporta cu mine de parca nu-i pasa, ceva il facea sa fie sigur, ca eu voi fi mereu langa el, ca-l voi urma ca o oarba, ehh... uite ca aici se inseala amarnic. Se apleca spre mine, si imi cuprinse fata in mainile sale calde, ma saruta... Era ciudat, felul lui de a saruta, dintr-o data m-am simtit ca cea mai josnica fiinta de pe lume, acel loc care era atins numai de Teo, cel pe care il iubeam cu toata fiinta mea, era acum patat.... Nu am mai stat la curs, am plecat amandoi tinandu-ne de mana, ma durea ca facea asta, dar vroiam sa-l vad pe Teo gelos, sa vad ca-i pasa de mine, eu mereu am fost geloasa, si ii spuneam asta, iar el statea si ma privea calm, fara nici un stres... Ahhh...imi aduc aminte cand i-am spus" o data si o data tot o sa te insel, sa te vad macar pentru prima data gelos."cu m-a crezut, normal, stia ca nu voi face asta... strada era aglomerata, iar Dragos, ma tinea si mai strans de mana...
  Trebuia sa plec, aveam senzatia ca toata lumea se uita la mine, si ma acuzau pentru ceea ce am facut si inca faceam.... si totusi ei nu stiau nimic despre acest lucru.... M-am desprins de el si am fugit..imi venea sa plang...
 si tot fugeam...simteam cum respiratia mea se opreste..am simtit o durere im piept...dupa care..nu am mai simtit nimica....totul se intunecase...

2 comentarii:

  1. hey mai... uite ti am pus azi o scrisoare... in sfarsit am scapat de atestate, teze si restu
    si am reusit sa iti scriu... bn mai le am de prezentat si alte cele
    luni trebuie sa il prezint pe cel de la engleza...

    RăspundețiȘtergere
  2. deabea astept scrisoarea ta... scazami scrisul niciodata nu am fost bun la caligrafie... si acum am scriso si in graba intr-o pauza... am avut azi pregatire la romana ... engleza am intrat la 8 si am iesit la 3 dupamiaza am ajuns acasa pe pilot automat...

    RăspundețiȘtergere